Sport

Sport w czasie ciąży powinien zostać ograniczony, jednak aktywność fizyczna jest jak najbardziej wskazana. Dlatego też można zapisać się nawet na zajęcia dla kobiet w ciąży gdzie prowadzone są ćwiczenia specjalnie dla tej grupy co ważniejsze to właśnie chodząc tam można wzmocnić sobie poszczególne mięśnie dzięki czemu ciąża będzie mniej uciążliwa. Oczywiście wiadomo, że zanim się wybierzemy na tego typu zajęcia warto skonsultować to z lekarzem prowadzącym ciąże, gdyż czasami są przeciwwskazania do tego typu ćwiczeń. Warto jednak nawet w domu wykonywać drobne ćwiczenia rozciągające dzięki którym od razu się lepiej poczujemy. Można także już od pierwszych tygodni trwania ciąży ćwiczyć oddechy gdyż dzięki temu znacznie ułatwimy sobie zadanie podczas porodu. Równie dobrze przydadzą się tutaj wyćwiczone mięśnie brzucha oraz pleców. Warto więc przeznaczyć troszkę czasu na ćwiczenia rozciągające gdyż taka zdolność może nam się przydać to właśnie dzięki delikatnemu rozciąganiu jesteśmy w stanie później udźwignąć duży brzuch i jeszcze znieść wszelkiego rodzaju niegodności z  tym powiązane. Tak więc warto także od czasu do czasu wybrać się na basen który także bardzo wiele może zdziałać, gdyż zlikwiduje bóle pleców, oraz nas troszkę rozrusza. Gdy jednak przed ciążą byłyśmy aktywne to w ciąży także możemy ćwiczyć.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *